Informace k akci: Cibulový jarmark Hořovice 2025
Termín konání: pátek a sobota 17-18.10.2025
Čas: pátek: 14:00 – 22:00
sobota: 8:00 – 20:00
Cena za pronájem místa a přihláška:
Účast na Cibulovém jarmarku Hořovice je možná pouze na oba dva dny. Není možné se zúčastnit jen jednoho dne, např. jen soboty.
Jarmark bude rozdělen cenou za místo dle sortimentu na dva sektory:
Sektor A – gastro, jídlo – tepelně upravené, nápoje atd.
Sektor B – řemeslné výrobky, textil, potraviny – netepelně upravené, ovoce, zelenina atd.
Sektor A – cena za pronájem místa za oba dva dny – 10 000 Kč (s DPH 12 100 Kč)
(maximální rozměry stánku/trucku 6x3m, větší rozměry dle domluvy)
Sektor B – cena za pronájem místa za oba dva dny – 4 000 Kč (s DPH 4 840 Kč)
(maximální rozměry stánku/trucku 6x3m, větší rozměry dle domluvy)
V případě zájmu o účast prosím o vyplnění přihlášky zde (Sektor A):
https://forms.gle/Qf5bTgERQ9EztyKd8
V případě zájmu o účast prosím o vyplnění přihlášky zde (Sektor B):
https://forms.gle/aA8SBT1VAoRkXxj26
Přihlášku vyplňte prosím nejpozději do 22.8.2025
Cca týden po skončení termínu přihlášek. Bude zasláno další info společně s fakturou, která bude splatná do 14 dnů.
Registrační formulář
- Pořadatel akce nezajišťuje připojení k elektrickou energii. Prodejce zabezpečuje sám.
- Prohlašuji na svoji zodpovědnost, že všechny mnou používané spotřebiče včetně přívodních a prodlužovacích kabelů či jiných součástek mají platnou revizi.
- Podáním přihlášky potvrzuji seznámení s podmínkami a závaznými pravidly akce.
- Beru na vědomí, že umístění stánků určuje výhradně pořadatel akce.
- Pořadatel akce má právo odmítnout přihlášku jakéhokoliv zájemce bez udání důvodů.
- Bez podpisu přihlášky nebude prodejci přiděleno prodejní místo.
- Nebude-li prodejcem provedena úhrada za prodejní místo ve stanoveném termínu, prodejci nebude místo dále rezervováno a bude nabídnuto jinému prodejci.
- Uzávěrka přihlášek je 15.9.2024.